REGULAMIN PAPERLESSLITE

1. Definicje
  1. Sprzedający – Infinite Sp. z o. o. z siedzibą w Lublinie, ul. Projektowa 1, Lublin 20-209, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000016222, z NIP 9461894773, REGON: 430801543
  2. Zamawiający – rozumie się przez to osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która:
    1. wpisana jest do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
      lub do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego i
    2. poprzez Sklep zawiera umowę ze Sprzedającym w celu związanym bezpośrednio
      z prowadzoną przez siebie działalnością zawodową lub gospodarczą.
  1. Sklep – rozumie się przez to sklep internetowy prowadzony przez Sprzedającego, działający pod adresem: paperlesslite.pl
  2. Aplikacja – rozumie się przez to oferowane produkty przez Sprzedającego w ramach Sklepu zgodnie z informacjami na stronie pl
  3. Cennik – rozumie się przez to listę Aplikacji wraz z ich oznaczeniami i cenami, znajdujący się na stronie paperlesslite.pl
  4. Cena – oznacza to wartość brutto uwzględniającą podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli mają one zastosowanie, wyrażoną w złotych polskich, którą Zamawiający jest obowiązany zapłacić Sprzedającemu za przedmiot umowy.
  5. Zamówienie – rozumie się przez to ofertę, w rozumieniu art. 66 i 661 kodeksu cywilnego, skierowaną do Sprzedającego przez Zamawiającego w formie elektronicznej zgodnej z postanowieniami niniejszego Regulaminu, dotyczącą nabycia dostępu do Aplikacji, złożoną na warunkach określonych w Regulaminie.
  6. Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.
  7. Godziny robocze – godziny od 8:00 do 16:00 w Dniach Roboczych.
  8. Konto – konto Zamawiającego założone w Sklepie w wyniku procesu rejestracji.
  9. Serwis – witryna internetowa Sklepu Sprzedającego.
  10. Regulamin – niniejszy regulamin określający warunki korzystania ze Sklepu.
  11. Zamawiający z uprawnieniami konsumenta – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnych bezpośrednio związanych z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej czynności wynika, że nie posiada ona dla tej osoby zawodowego charakteru, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
2. Informacje o Sklepie
  1. Sklep Paperlesslite prowadzony jest przez Sprzedającego i działa pod adresem www.paperlesslite.pl .
  2. Korzystanie ze Sklepu jest możliwe przy pomocy sprzętu komputerowego z zaktualizowanym oprogramowaniem, z dostępem do Internetu, poprzez przeglądarki internetowe w wersjach minimum: najnowsza dostępna wersja Microsoft Edge, najnowsza dostępna wersja Mozilla Firefox, najnowsza dostępna wersja Google Chrome, Safari.
  3. Do składania Zamówień w Sklepie uprawnieni są tylko Zamawiający spełniający warunki określone w paragrafie 1 pkt.2.
  4. Regulamin określa zasady zawierania i wykonania umów zawieranych w Sklepie.
  5. W sprawach związanych z korzystaniem ze Sklepu można kontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej: info@paperlesslite.pl
3. Zakładanie Konta
  1. Złożenie Zamówienia i zakup dostępu do Aplikacji jest możliwy po założeniu Konta.
  2. W celu założenia Konta Zamawiający wypełnia formularz rejestracyjny znajdujący się na stronach Sklepu, wskazuje unikalne login i hasło, dzięki którym możliwe będzie logowanie się do Konta.
  3. Wypełnienie i akceptacja formularza rejestracyjnego oraz Regulaminu Sklepu jest równoznaczne z oświadczeniem, że Zamawiający jest przedsiębiorcą i będzie dokonywał zakupów w Sklepie wyłącznie w celu związanym bezpośrednio z prowadzoną przez siebie działalnością zawodową lub gospodarczą.
4. Składanie Zamówienia
  1. Złożenie Zamówienia w Sklepie możliwe jest po zalogowaniu się do Konta.
  2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę w każdy dzień tygodnia.
  3. Sprzedający dopuszcza – po uprzedniej informacji umieszczonej w Sklepie – wyznaczenie Dni roboczych, w których Zamówienia nie będą realizowane.
  4. Po wybraniu Aplikacji, do których Zamawiający chce nabyć dostęp, Zamawiający składa zamówienie poprzez użycie przycisku „KUP”.
  5. Warunkiem koniecznym do złożenia Zamówienia akceptacja Regulaminu Sklepu w wersji obowiązującej podczas składania Zamówienia.
  6. Kliknięcie przycisku „KUP” powoduje złożenie wiążącego Zamówienia na dostępy do Aplikacji.. Zamawiający zostaje przekierowany do serwisu Przelewy24, gdzie rejestrowana i weryfikowana jest karta płatnicza Zamawiającego. Po pozytywnej weryfikacji Aplikacja zostaje Aktywowana.
  7. Akceptacja Zamówienia przez Sprzedającego następuje przez przesłanie do Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail wskazany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji, wskazującego zamówiony dostęp do Aplikacji, do kiedy będzie korzystać z wersji bezpłatnej oraz informację kiedy zostanie pobrana pierwsza płatność. Akceptacja ta jest równoznaczna z przyjęciem przez Sprzedającego złożonej przez Zamawiającego oferty.
  8. Po akceptacji Zamówienia zgodnie z pkt.7, po zalogowaniu do Sklepu Zamawiający będzie mógł korzystać z wykupionej Aplikacji. Po zalogowaniu do Sklepu, Zamawiający widzi listę zamówionych Aplikacji. Jeśli Aplikacja jest opłacona widoczny jest status „Aktywna”, oznacza to, że może z niej korzystać. Wszystko dzieje się w ramach Sklepu Paperlesslite.pl
  9. Pierwszego dnia po zakończeniu okresu bezpłatnego korzystania z Aplikacji z karty Zamawiającego pobierana jest płatność z góry za miesiąc korzystania z Aplikacji, chyba że Zamawiający zrezygnuje z korzystania z Aplikacji z chwilą zakończenia okresu bezpłatnego, w sposób określony w par. 5 ust. 7. Kolejne płatności, za każdy kolejny miesiąc korzystania z Aplikacji, pobierane są z góry.
  10. Regulamin w wersji obowiązującej podczas składania Zamówienia stanowi integralną część umowy.
5. Umowa
  1. Informacje zawarte w Sklepie mają charakter zaproszenia do zawarcia umowy, zgodnie z art. 71 kodeksu cywilnego.
  2. Składając Zamówienie Zamawiający składa Sprzedającemu ofertę zakupu dostępu do Aplikacji objętej Zamówieniem.
  3. Umowa zostaje zawarta w chwili dojścia do Zamawiającego oświadczenia Sprzedającego o przyjęciu złożonej przez Zamawiającego oferty zakupu dostępu do Aplikacji objętej Zamówieniem.
  4. Sprzedający zobowiązuje się w ramach zawartej w wyżej wskazany sposób umowy do realizacji Zamówienia zgodnie z treścią Zamówienia wskazanego Zamawiającemu w akceptacji Zamówienia.
  5. Korzystanie z Aplikacji jest bezpłatne w okresie 30 dni od dnia, w którym została zarejestrowana i potwierdzona karta płatnicza.
  6. Na 3 dni przed zakończeniem okresu bezpłatnego korzystania z Aplikacji, Zamawiający otrzyma mail z przypomnieniem, że okres bezpłatnego korzystania z Aplikacji dobiega końca i że z jego karty zostaną pobrane środki za kolejny miesiąc, chyba że Zamawiający zrezygnuje z korzystania z Aplikacji w sposób określony w ust. 7.
  7. Niezależnie od tego, czy Zamawiający chce zakończy korzystanie z Aplikacji na etapie okresu bezpłatnego czy już po tym jak rozpoczął się okres płatny to proces zakończenia korzystania z Aplikacji odbywa się w następujący sposób:
  • Na liście usług Zamawiający klika przycisk „Zrezygnuj”
  • Zamawiający dostaje do wypełnienia ankietę dlaczego rezygnuje z usługi
  • Po wypełnieniu ankiety wyświetla mu się okno z pytaniem czy na pewno chce zrezygnować z wybranej Aplikacji
  • Jeśli Zamawiający potwierdzi, to w szczegółach usługi pojawia się informacja o rezygnacji oraz do kiedy będzie świadczona usługa
  • Usługa jest nadal świadczona do końca bieżącego okresu (darmowego lub opłaconego)
  • Po upływie okresu darmowego lub płatnego korzystania, dostęp do Aplikacji jest blokowany. Aplikacja ponownie pojawia się w sekcji „Do kupienia”
  • Po rezygnacji z usługi, dane Zamawiającego Sprzedający zachowuje przez okres 6 miesięcy a następnie są usuwane.
  1. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty Ceny w przypadku zamiaru korzystania z Aplikacji po upływie okresu bezpłatnego.
  2. W przypadku braku potwierdzenia karty płatniczej przez Przelewy24, po 30 minutach Aplikacja ma status „Nieopłacona” i można podjąć kolejną próbę płatności. (Jeśli rozpoczyna się kolejny okres płatności i Zamawiający nie zapewnił środków na karcie to po czterech nieudanych próbach pobrania należności Usługa jest wyłączana i ma status „Nieopłacona”).
6. Dostępność Usług
  1. W przypadku, gdy Sprzedający nie jest w stanie zrealizować Zamówienia w terminie wskazanym w Sklepie, Zamawiający informowany jest niezwłocznie o tym fakcie drogą mailową.
  2. Zamawiający ma wówczas prawo w ciągu 2 dni od dnia otrzymania maila anulować Zamówienie.
7. Ceny
  1. Ceny podane na stronie internetowej Sklepu są wyrażone w złotych polskich. Cena podana jest w kwocie brutto; obok Ceny brutto podawana jest kwota netto, niezawierająca podatku VAT.
  2. Wysokość Cen w Cenniku jest wiążąca i nie może być przedmiotem negocjacji.
  3. Wynagrodzenie za Zamówienie obejmuje zapłatę 100% kwoty Ceny.
8. Metoda płatności
  1. Płatność pobierana jest góry za miesiąc korzystania z wybranej Aplikacji.
  2. Zamawiający może dokonać płatności kartą płatniczą poprzez serwis Przelewy24. Sprzedający umożliwia korzystanie z kodu promocyjnego zgodnie z poniższymi zasadami korzystania z kodów promocyjnych:
    • Kody promocyjne nie są środkami płatniczymi; umożliwiają korzystanie z Aplikacji bezpłatnie przez określony czas,
    • Sprzedający może przekazać Zamawiającemu kod promocyjny: w ramach organizowanej promocji lub indywidualnego porozumienia z Zamawiającym,
    • Kod promocyjny może być wykorzystany przy składaniu Zamówienia,
    • Kod promocyjny nie podlega zamianie na równowartość pieniężną w całości ani w części oraz nie może zostać zwrócony Sprzedającemu,
    • Kod promocyjny jest aktywny od momentu przekazania go Zamawiającemu,
    • Zamawiającemu przysługuje prawo do jednokrotnego wykorzystania kodu promocyjnego podczas zakupów w Sklepie ,
    • Kody promocyjne nie sumują się; nie można wykorzystać więcej niż jednego kodu podczas jednych zakupów,
    • Ważność kodu promocyjnego jest każdorazowo określana w chwili jego przekazania Zamawiającemu,
    • W celu skorzystania z kodu promocyjnego, podczas składania Zamówienia należy wpisać podany ciąg znaków w polu „Posiadam kod promocyjny” i następnie użyć przycisku ‘WYKORZYSTAJ KOD PROMOCYJNY’ ,
    • W przypadku odstąpienia od umowy zawartej z wykorzystaniem kodu promocyjnego, Zamawiający otrzymuje zwrot wartości produktu widniejący na fakturze.
  3. Sprzedający nie jest właścicielem systemu Przelewy24. Reklamacje dotyczące tego systemu, są rozpatrywane zgodnie z regulaminem dostępnym w serwisie www.przelewy24.pl
  4. Dostawcą usług polegających na realizacji płatności elektronicznych Przelewy24 jest PayPro SA z siedzibą w 60-327 Poznań , przy ulicy Kancelarska 15 , wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd  Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935 , numerem NIP 779-236-98-87 , o kapitale zakładowym wynoszącym 5 476 300,00 zł, w całości opłaconym oraz do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF  IP24/2014
  5. Zamawiający zobowiązany jest dokonać zapłaty Ceny.
  6. Przy pierwszej płatności za wybraną Aplikację, jeśli zostanie ona odrzucona przez Przelewy24 lub przerwana to po 30 minutach zamówienie jest anulowane i należy ponownie złożyć zamówienie.
  7. Jeżeli w przypadku kolejnej płatności zostanie ona odrzucona to korzystanie z Aplikacji zostaje zawieszone i na liście Zamówionych aplikacji widnieje status Nieopłacona z możliwością ponowienia płatności.
9. Faktury VAT
  1. Transakcje dokonane poprzez Serwis będą dokumentowane fakturami.
  2. Faktura wystawiona będzie zgodnie z informacjami podanymi podczas rejestracji konta w Sklepie Paperlesslite, nie później niż  dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym zrealizowano płatność.
  3. Zamawiający akceptuje wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej na podany podczas rejestracji i widoczny w Profilu Klienta adres mailowy.
10. Pierwsze korzystanie z Aplikacji
  1. Zamawiający uzyskuje dostęp do Aplikacji będącej przedmiotem Zamówienia po zaakceptowaniu regulaminu dotyczącego danej Aplikacji oraz po zarejestrowaniu karty płatniczej, na której zapewnione są środki do zapłacenia Ceny.
  2. Jako potwierdzenie rejestracji oraz uruchomienia Aplikacji, na liście wybranych przez Zamawiającego Aplikacji widoczny jest status Aktywna.
  3. Można rozpocząć korzystanie z zakupionej Aplikacji.
11. Postępowanie reklamacyjne
  1. Użytkownik ma prawo złożyć reklamacje dotyczące Sklepu lub Aplikacji.
  2. Reklamacje powinny być zgłaszane na piśmie na adres Sprzedającego lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres informacyjny: reklamacje@paperlesslite.pl
  3. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis zdarzenia uzasadniający złożenie reklamacji, nazwę i NIP firmy Zamawiającego / imię i nazwisko oraz adres e-mail Zamawiającego.
  4. Reklamacje nie zawierające powyższych danych nie będą rozpatrywane przez Sprzedającego.
  5. Sprzedający rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania, chyba że konieczne jest dostarczenie Sprzedawcy dodatkowych informacji w celu rozpatrzenia reklamacji. W takim przypadku okres 14 dni jest liczony od daty dostarczenia takich informacji.
  6. wyniku rozpatrzenia reklamacji Sprzedający zawiadomi Użytkownika za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  7. W celu skutecznego rozpatrzenia złożonej reklamacji lub zdiagnozowania potencjalnego problemu w działaniu Sklepu lub Aplikacji, Użytkownik udziela bez dodatkowych oświadczeń Sprzedającemu prawo dostępu do przetwarzanych przez niego danych w Aplikacji (dostęp do Aplikacji).
  8. Reklamacja rozpatrzona zgodnie z postanowieniami Regulaminu nie podlega dalszemu ani ponownemu rozpatrzeniu.
12. Dane osobowe
  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z działalnością Sklepu jest: Infinite Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie, ul. Projektowa 1, 20-209 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, nr KRS 000016222, NIP 9461894773, REGON 430801543 dalej jako Administrator.
  2. W sprawach dotyczących sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Administratora można się kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych za pomocą adresu: daneosobowe@infinite.pl lub pisemnie na adres Administratora.
  3. Administrator danych osobowych przetwarza dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów, w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora oraz na podstawie udzielonej zgody.
  4. Dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:
    1. rejestracji i administrowania Kontem w Sklepie paperlesslite.pl (podstawa prawna: art. 6 ust. 1b RODO) – przez okres trwania umowy i rozliczeń po jej zakończeniu;
    2. realizacji usług zamówionych za pośrednictwem Sklepu paperlesslite.pl co wiąże się z koniecznością spełnienia ciążących na Administratorze obowiązków prawnych dotyczących np. wystawienia lub przechowywania faktur i innych dokumentów księgowych, udzielanie odpowiedzi na reklamacje (podstawa prawna: art. 6 ust. 1c RODO) – przez okres jaki przepisy prawa nakazują przechowywać dane,
    3. weryfikacji tożsamości przy zakładaniu konta w Sklepie paperlesslite.pl – podstawą prawną przetwarzania danych jest realizacja prawnie uzasadnionego interesu administratora polegającego na zapewnieniu użytkownikom Sklepu paperlesslite.pl efektywnego korzystania z serwisu (podstawa prawna: art. 6 ust. 1f RODO) – przez okres aktywności konta w Sklepie paperlesslite.pl
    4. zapewnienia prawidłowego działania Sklepu paperlesslite.pl oraz rozwijania jego funkcjonalności – podstawą prawną przetwarzanych danych jest realizacja prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1f RODO) polegającego na umożliwieniu Administratorowi zapewnienia, że Sklep paperlesslite.pl będzie działał prawidłowo oraz Administrator będzie miał możliwość rozwijania jego funkcjonalności
    5. marketingu bezpośredniego (podstawa prawna: art. 6 ust. 1f RODO) – przez okres trwania umowy lub do złożenia sprzeciwu,
  5. W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 4 odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty z następujących kategorii:
    1. przetwarzające dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie stosownych umów np. obsługujące systemy informatyczne Administratora, obsługujące systemy płatności online.
    2. upoważnione do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa np. sądy i organy państwowe.
  6. W chwili obecnej nie przekazujemy Państwa danych odbiorcom z siedzibą poza Unią Europejską lub Europejskim Obszarem Gospodarczym. Dane pozyskiwane za pośrednictwem strony internetowej przekazanie są na serwery pracujących na nasze zlecenie dostawców technologii monitorowania lub targetingu (np. Google Analytics). Aby zapobiec analizie Państwa zwyczajów i preferencji, mogą Państwo w każdym momencie wycofać zgodę na wykorzystanie plików cookies za pośrednictwem ustawień Państwa przeglądarki, zgodnie z instrukcjami wskazanymi w Informacjach dotyczących plików cookie.
  7. W związku z przetwarzaniem osobowych przysługują Państwu następujące uprawnienia:
      1. prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
      2. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub nie kompletne prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
                1. dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
                2. osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
                3. osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,
                4. dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
                5. dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
                6. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadku, gdy:
                  • osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
                  • przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
                  • Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
                  • osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
                7. prawo do przenoszenia danych w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
                  • przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę,
                  • przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany;
                8. prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadku gdy zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją, a podstawą przetwarzania jest ich niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią (art. 6 ust. 1 f RODO), z wyjątkiem sytuacji, w których Administrator:
                  • wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nad-rzędnych wobec tych interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane do-tyczą jest dzieckiem, lub
                  • wykaże podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Jeżeli jednak da-ne są przetwarzane dla celów marketingu bezpośredniego (w tym profilowania) ma Pani/Pan prawo wnieść sprzeciw w dowolnym momencie, a Administratorowi nie będzie wolno już przetwarzać danych do tych celów.
  8. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Administratora, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów.
13. Odpowiedzialność Sprzedającego
  1. Sprzedający nie ponosi w szczególności odpowiedzialności za szkody wynikłe z:
    1. niedostosowania się Zamawiającego do wymogów technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którymi Sprzedający się posługuje,
    2. braku możliwości dostępu do Sklepu lub Aplikacji wynikającego z przyczyn od Sprzedającego niezależnych,
    3. siły wyższej,
    4. awarii, przyczyn leżących po stronie Access providerów, dostawców Internetu, awarii sprzętu lub oprogramowania Zamawiającego,
    5. niewłaściwego korzystania ze Sklepu przez Zamawiającego,
    6. krótkiej przerwy technicznej w funkcjonowaniu Sklepu w przypadku planowanej, bieżącej obsługi serwera oraz oprogramowania Sklepu.
  2. Za wszelkie skutki wynikłe z niewłaściwego lub niezgodnego z Regulaminem dokonania Zamówienia przez Zamawiającego, błędnych danych wskazanych w formularzu rejestracyjnym, całkowitą odpowiedzialność ponosi Zamawiający.
  3. O każdorazowej zmianie adresu poczty elektronicznej Zamawiający, który się nim posługuje w komunikacji ze Sprzedającym, ma obowiązek niezwłocznie powiadomić Sprzedającego. W przypadku likwidacji lub zmiany adresu poczty elektronicznej Zamawiający jest obowiązany zapewnić przekierowanie przychodzących na stary adres wiadomości na nowy adres tak, aby otrzymywać korespondencję wysyłaną również na stary adres. W braku dopełnienia tych obowiązków Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wynikłą z braku zapoznania się przez Zamawiającego z treścią wiadomości.
  4. Wyłącza się odpowiedzialność Sprzedający z tytułu rękojmi.
  5. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści.
  6. Całkowita odpowiedzialność Sprzedającego ze wszystkich tytułów ograniczona jest do kwoty wartości Zamówienia, w związku z realizacją którego powstała szkoda.
14. Dostępność i zmiany regulaminu
  1. Regulamin jest stale dostępny na stronie Sklepu.
  2. Złożenie Zamówienia oznacza akceptację Regulaminu w brzmieniu obowiązującym w dniu złożenia Zamówienia.
  3. Sprzedający jest uprawniony do zmiany Regulaminu w każdym czasie, przy czym zmiana Regulaminu staje się skuteczna w stosunku do Zamówień złożonych po umieszczeniu na stronie Sklepu nowego brzmienia Regulaminu.
15. Przepisy dotyczące Zamawiających z uprawnieniami konsumenta
    1. W przypadku umów zawieranych za pośrednictwem Sklepu przez Sprzedającego z Zamawiającym z uprawnieniami konsumenta stosuje się dodatkowo postanowienia niniejszego paragrafu.
    2. W przypadku gdy Zamawiający, o którym mowa w ust. 1 złoży w jakiejkolwiek dozwolonej prawnie formie oświadczenie, że dana umowa jest bezpośrednio związana z jego działalnością gospodarczą lecz nie posiada ona dla niego charakteru zawodowego, wówczas:
      1. w stosunku do Zamawiającego, o którym mowa w ust. 1 nie mają zastosowania te postanowienia umowy lub Regulaminu, które zgodnie z art. 3851-3853 kodeksu cywilnego stanowią niedozwolone postanowienia umowne;
      2. w przypadku gdy umowa ma jednocześnie charakter umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Zamawiającemu, o którym mowa w ust. 1 przysługuje prawo odstąpienia od umowy na warunkach określonych w ust. 5.  Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów, o których mowa w art. 38 ustawy o prawach konsumenta.
    3. Sprzedający ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową Aplikacji dostarczanych w ramach realizacji Umowy na zasadach określonych w ustawie o prawach konsumenta.  Domniemywa się, że brak zgodności z Umową, który ujawnił się przed upływem roku od chwili dostarczenia Aplikacji, istniał w chwili jej dostarczenia.
    4. Sprzedający informować będzie Zamawiającego, o którym mowa w ust. 1 o aktualizacjach, w tym dotyczących zabezpieczeń, niezbędnych do zachowania zgodności Aplikacji z Umową oraz dostarcza je będzie przez czas:
      1. dostarczania Aplikacji określony w umowie, na podstawie której dostarczanie następuje w sposób ciągły, lub
      2. zasadnie oczekiwany przez Zamawiającego , uwzględniając rodzaj Aplikacji i cel, w jakim są wykorzystywane, oraz okoliczności i charakter umowy, jeżeli umowa przewiduje dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej jednorazowo lub częściami.
    5. Wzór oświadczenia o odstąpieniu, o którym mowa w ust. 2 został zamieszczony w załączniku nr 1 do niniejszego Regulaminu. Skorzystanie z tego wzoru nie jest obowiązkowe.
    6. Zamawiającemu, o którym mowa w ust. 1 przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu do Umowy w dowolnej formie, w tym na przykład pisemnie pocztą na adres:  Projektowa 1, 20-209 Lublin lub pocztą elektroniczną na adres: info@paperlesslite.pl.
    7. Do zachowania terminu do odstąpienia od Umowy, wystarczy wysłanie oświadczenia przed terminem przewidzianym na odstąpienie od Umowy.
    8. W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, Zamawiający, o którym mowa w ust. 1 jest zobowiązany zaprzestać korzystania z tej treści cyfrowej lub usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim.
    9. Sprzedający informuje, że istnieje możliwość́ skorzystania przez Zamawiającego, o którym mowa w ust. 1 z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń́, w tym w szczególności:
      1. poprzez dobrowolną mediację, prowadzoną przez wojewódzkie inspektoraty Inspekcji Handlowej oraz ich zamiejscowe oddziały, gdzie rolę mediatora w sporze pełni pracownik ww. inspektoratu, zachowując zasady bezstronności i rzetelności, mając za zadanie m.in. zaproponować́ dostępne sposoby rozwiązania sporu; mediacja odbywa się z udziałem obu stron, bezpośrednio w siedzibie ww. inspektoratu albo w siedzibie Sprzedającego. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów w tym trybie znajdują̨ się̨ pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich” lub na stronie www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl;
      2. przed stałymi polubownymi sądami konsumenckimi, działającymi przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej, w tym np. przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują̨ się̨ pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich” lub na stronie www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl. Nadto Zamawiający, o który mowa w ust. 1 może zwrócić́ się̨ o pomoc do powiatowego rzecznika konsumentów; powiatowi rzecznicy konsumentów są̨ zlokalizowani przy starostwach powiatowych lub urzędach miasta (w przypadku miast na prawach powiatu), a ich zadaniem jest udzielania wsparcia merytorycznego, w tym bezpłatnej pomocy prawnej, konsumentom; więcej informacji znajduje się̨ pod adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich” lub na stronie www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl.
    10. Zamawiający, o który mowa w ust. 1 może poddać spór pod rozstrzygnięcie za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
    11. Jednocześnie, zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 10 Ustawy o prawach konsumenta, przepisów tej ustawy i co za tym idzie postanowień́ wprowadzonych do Regulaminie na jej podstawie w odniesieniu do umów, zgodnie z którymi Zamawiający, o którym mowa w ust. 1 jest zobowiązany do zapłaty ceny nieprzekraczającej pięćdziesięciu złotych.
16. Postanowienia końcowe
  1. Umowa zawierana jest w języku polskim.
  2. Niniejszy Regulamin dostępny jest w Serwisie. Każdy ma możliwość samodzielnego dostępu i zapoznania się z treścią Regulaminu.
  3. Zakazane jest dostarczanie przez Zamawiającego jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym.
  4. Regulamin wchodzi w życie z dniem 15.05.2023 r.
  5. W przypadku utraty statusu przedsiębiorcy oraz w okresie zawieszenia działalności gospodarczej Zamawiający nie jest uprawniony do korzystania ze Sklepu, w związku z tym zobowiązany jest do nie składania Zamówień w tym okresie i poinformowania Sprzedającego o zaistnieniu wskazanej okoliczności. W przypadku utraty statusu przedsiębiorcy Zamawiający powinien niezwłocznie wyrejestrować się ze Sklepu.
  6. Sklep zastrzega sobie prawo do:
    1. wycofania poszczególnych Aplikacji ze Sklepu,
    2. zmiany Cen Aplikacji,
    3. wprowadzania nowych Aplikacji i Usług w Sklepie,
    4. przeprowadzania zmian i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu.
Załączniki: