SZUKASZ ODPOWIEDZI?

Jeśli masz pytania skorzystaj z wyszukiwarki lub listy najczęstszych pytań

TOP 10 NAJPOPULARNIEJSZYCH PYTAŃ

Jakie wygląda proces płatności?

Opłaty będziemy pobierać przy użyciu karty płatniczej w cyklu miesięcznym.
Jeżeli wygodniej będzie zapłacić za rok z góry przelewem prosimy o kontakt z lite@infinite.pl, podamy dedykowany nr konta.

Jak wygląda instalacja zakupionego produktu?

Nasze usługi dostarczane są przy użyciu aplikacji w przeglądarce, a niektóre w aplikacji Android. W przypadku strony internetowej wystarczy dysponować zaktualizowaną przeglądarką WWW Chrome, Edge, Firefox, Safari. Jeżeli dana usługa wymaga aplikacji mobilnej instrukcję pobrania i instalacji znajdziesz na naszej stronie. Poprowadzimy Cię krok po kroku, nie będzie to trudniejsze niż instalacja mobilnej aplikacji bankowej.

Co otrzymuję w ramach wersji próbnej?

W wersji próbnej jest dostępna pełna funkcjonalność usług, ograniczona jednak czasowo wraz z rozsądnym limitem operacji lub procesowanych dokumentów elektronicznych. Jeżeli chcesz wcześniej znieść limitu okresu próbnego skontaktuj się na lite@infinite.pl.

Jak mogę przedłużyć subskrypcję?

Decydując się na nasze usługi zawierasz umowę na czas nieokreślony z comiesięcznym obciążaniem karty płatniczej. Nie musisz, więc nic robić, bo subskrypcja trwa dopóki nie zdecydujesz o jej zakończeniu. Możesz to uczynić w każdej chwili z efektem na koniec opłaconego okresu miesięcznego.

Czy otrzymuję dodatkowe materiały do zakupu?

Wszelkie materiały, samouczki filmiki dostępne są w naszym portalu po zakupie. Znajdziesz je przy każdej usłudze w menu.

Czy dostanę bezpłatne wsparcie techniczne?

Wsparcie techniczne dla usług Paperless Lite świadczone przy użyciu e-mail i jest wliczone w cenę usługi. Jeżeli oczekujesz więcej napisz do nas na lite@infinite.pl złożymy Ci ofertę migracji do wersji Enterprise z dedykowanymi formami wsparcia.

Czy od razu mogę korzystać z zakupionego produktu?

Aktywacja usługi trwa najwyżej kilkanaście minut. O gotowości usługi do działania informujemy Cię na bieżącą na Twoim koncie w Infinite Workspace. Tam znajdziesz również link, dzięki któremu przejdziesz bezpośrednio do właściwych aplikacji realizujących usługi.

Ile osób może korzystać z Infinite eSign?

Usługę eSIGN Lite umożliwia założenie maksymalnie 10 kont użytkowników.

Czy rozwiązania działają na smartfonie?

Tak, dokumenty podpiszesz przy użyciu przeglądarki w smartfonie. Dedykowana aplikacja Android służy natomiast do złożenia podpisu biometrycznego. Jeżeli nie będziesz z niego korzystał wystarczy przeglądarka oraz możliwość odbierania SMSów i e-mail.

Dla kogo dedykowane są produkty Paperless Lite?

Usługę eSIGN Lite kierujemy do niedużych organizacji, które chcą skorzystać z gotowego rozwiązania, bez konieczności wdrażenia u siebie i integrowania z dodatkowymi systemami firmy. W przypadku jeżeli limity Paperless Lite – 10 użytkowników i 1 tys. dokumentów miesięcznie są niewystarczające skontaktuj się z nami na lite@infinite.pl, a przedstawimy Ci ofertę migracji do wersji Enterprise.

Nie możesz znaleźć swojego pytania? Skontaktuj się z nami mailowo bądź telefonicznie

TOP 10 NAJPOPULARNIEJSZYCH PYTAŃ

Jakie wygląda proces płatności?

Opłaty będziemy pobierać przy użyciu karty płatniczej w cyklu miesięcznym.
Jeżeli wygodniej będzie zapłacić za rok z góry przelewem prosimy o kontakt z lite@infinite.pl, podamy dedykowany nr konta.

Jak wygląda instalacja zakupionego produktu?

Nasze usługi dostarczane są przy użyciu aplikacji w przeglądarce, a niektóre w aplikacji Android. W przypadku strony internetowej wystarczy dysponować zaktualizowaną przeglądarką WWW Chrome, Edge, Firefox, Safari. Jeżeli dana usługa wymaga aplikacji mobilnej instrukcję pobrania i instalacji znajdziesz na naszej stronie. Poprowadzimy Cię krok po kroku, nie będzie to trudniejsze niż instalacja mobilnej aplikacji bankowej.

Co otrzymuję w ramach wersji próbnej?

W wersji próbnej jest dostępna pełna funkcjonalność usług, ograniczona jednak czasowo wraz z rozsądnym limitem operacji lub procesowanych dokumentów elektronicznych. Jeżeli chcesz wcześniej znieść limitu okresu próbnego skontaktuj się na lite@infinite.pl.

Jak mogę przedłużyć subskrypcję?

Decydując się na nasze usługi zawierasz umowę na czas nieokreślony z comiesięcznym obciążaniem karty płatniczej. Nie musisz, więc nic robić, bo subskrypcja trwa dopóki nie zdecydujesz o jej zakończeniu. Możesz to uczynić w każdej chwili z efektem na koniec opłaconego okresu miesięcznego.

Czy otrzymuję dodatkowe materiały do zakupu?

Wszelkie materiały, samouczki filmiki dostępne są w naszym portalu po zakupie. Znajdziesz je przy każdej usłudze w menu.

Czy dostanę bezpłatne wsparcie techniczne?

Wsparcie techniczne dla usług Paperless Lite świadczone przy użyciu e-mail i jest wliczone w cenę usługi. Jeżeli oczekujesz więcej napisz do nas na lite@infinite.pl złożymy Ci ofertę migracji do wersji Enterprise z dedykowanymi formami wsparcia.

Czy od razu mogę korzystać z zakupionego produktu?

Aktywacja usługi trwa najwyżej kilkanaście minut. O gotowości usługi do działania informujemy Cię na bieżącą na Twoim koncie w Infinite Workspace. Tam znajdziesz również link, dzięki któremu przejdziesz bezpośrednio do właściwych aplikacji realizujących usługi.

Ile osób może korzystać z Infinite eSign?

Usługę eSIGN Lite umożliwia założenie maksymalnie 10 kont użytkowników.

Czy rozwiązania działają na smartfonie?

Tak, dokumenty podpiszesz przy użyciu przeglądarki w smartfonie. Dedykowana aplikacja Android służy natomiast do złożenia podpisu biometrycznego. Jeżeli nie będziesz z niego korzystał wystarczy przeglądarka oraz możliwość odbierania SMSów i e-mail.

Dla kogo dedykowane są produkty Paperless Lite?

Usługę eSIGN Lite kierujemy do niedużych organizacji, które chcą skorzystać z gotowego rozwiązania, bez konieczności wdrażenia u siebie i integrowania z dodatkowymi systemami firmy. W przypadku jeżeli limity Paperless Lite – 10 użytkowników i 1 tys. dokumentów miesięcznie są niewystarczające skontaktuj się z nami na lite@infinite.pl, a przedstawimy Ci ofertę migracji do wersji Enterprise.

Nie możesz znaleźć swojego pytania? Skontaktuj się z nami mailowo bądź telefonicznie