Aktywuj kiedy chcesz i korzystaj od razu. Przetestuj już dziś bezpłatną wersję 30-dniową usług LITE
Cenniki i plany
POZNAJ CENY I ABONAMENTY DLA TWOJEJ FIRMY
eSign LITE PODPIS ELEKTRONICZNY
Podpis elektroniczny dla każdej firmy. Błyskawicznie podpisuj każdy dokument przez www, smartfon lub tableteFaktura LITE + KSEF
Elektroniczna wymiana firmowych dokumentów z kontrahentami. Zautomatyzuj procesy biznesowe w łańcuchu dostaw już dziśeBOK LITE – Elektroniczne biuro obsługi klienta
Przenieś całą komunikację z klientem w jedno miejsceHCM LITE – Human Capital Management
Sprawnie zarządzaj i optymalizuj procesy HR w swojej firmie, redukuj zbędną biurokrację.Jeśli masz jeszcze większe wymagania, chcesz zintegrować wybraną usługę ze swoim systemem ERP zapytaj o wersję enterprise interesujących Cię usług
eFaktura + KSEF wersja enterprise
Elektroniczna platforma wymiany dokumentów i transakcji między firmami- Pakiet zawiera:
- Platformę eFaktura + KSEF
- Wsparcie techniczne
- Szkolenia i tutoriale
- Wersja desktop plus mobile
eSign wersja enterprise
Podpis elektroniczny dla każdej firmy- Pakiet zawiera:
- Pełne oprogramowanie
- Wsparcie techniczne
- Szkolenie i tutoriale video
- Tablet przy wyborze podpisu na tablecie
FAQ
NAJCZĘSTSZE PYTANIA DOTYCZĄCE CEN I PLANÓW
Masz wątpliwości lub zastanawiasz się jak zacząć zapoznaj się z odpowiedziami poniżej lub skontaktuj bezpośrednio z nami. Zobacz jakie to proste!
W jaki sposób mogę przedłużyć subskrypcję?
Subskrypcja usług jest automatycznie odnawialna w cyklach miesięcznych do momentu rezygnacji.W przypadku, jeżeli zawiesisz korzystanie z usługi i będziesz chciał ją powtórnie aktywować, zaloguj się do panelu administracyjnego i wybierz opcję jej zakupu.
Dane poszczególnych usług są usuwane po pewnym czasie określonym w Regulaminie.
Od kiedy liczony jest pakiet miesięczny?
Okres subskrypcji zaczyna się w dniu, którym obciążamy Twoją kartę płatniczą, a kończy miesiąc później w dniu poprzedzającym miesięcznicę.
Przykładowo, jeżeli dokonałeś płatności za usługę 7 lutego, to okresy subskrypcji będą kolejno 7.02-6.03, 7.03-6.04, 7.04-6.05 itd.
Czy mogę wykupić usługę na rok z góry?
Zasadniczo po podpięciu swojej karty nie musisz przejmować się manualnym regulowaniem należności.
W celu wykupienia usługi na rok napisz do nas wskazując o jaką usługę, prześlemy Ci dane do przelewu.
Dla ilu użytkowników dostępna jest usługa?
Z konkretnej usługi może korzystać maksymalnie 10 użytkowników. Samodzielnie definiujesz, którzy pracownicy przypisani są do danej usługi.
Czym się różni wersja lite od enterprise?
Usługi Lite są gotowe do aktywacji i użycia w każdej chwili. Aby tak było założyliśmy konkretne scenariusze w jakich mogą być używane, udostępniliśmy odpowiednie funkcje oraz wprowadziliśmy pewne górne miesięczne limity dokumentów lub procesów. Jeżeli limity są dla Ciebie za małe, potrzebujesz dodatkowych funkcji lub dedykowanych integracji z Twoimi systemami odezwij się do nas, ponieważ potrzebujesz wersji Enterprise, której możliwości są nieograniczone.
Co otrzymuję w cenie miesięcznej subskrypcji?
Otrzymujesz możliwość wskazania maks. 10 jej użytkowników oraz używania funkcjonalności (np. podpisywania umów przez SMS lub tablet, masowego generowania i wysyłki dokumentów) Ew. ograniczenia liczby dokumentów lub SMSów są opisane na karcie poszczególnych usług.
Dla kogo dedykowana jest wersja enterprise?
Wersję Enterprise kierujemy do większych firm, które mają zapotrzebowania na większa liczbę użytkowników lub przetwarzają miesięcznie tysiące dokumentów. Jeżeli limity usług Lite są dla Ciebie za małe, potrzebujesz dodatkowych funkcji lub dedykowanych integracji z Twoimi systemami odezwij się do nas, potrzebujesz wersji Enterprise, której możliwości są nieograniczone.
Co jeśli chcę zrezygnować z zakupionej subskrypcji?
W celu rezygnacji zaloguj się do panelu administratora, znajdź usługę, z której nie chcesz już korzystać i wybierz opcję rezygnacji. Usługa zostanie zdezaktywowana po zakończeniu opłaconego okresu subskrypcji. Przez określony w regulaminie czas będziesz mógł do niej powrócić nie tracą danych i ustawień w niej przechowywanych.
Czy mogę zakupić dwie usługi na raz?
Tak możesz zakupić tyle usług ile potrzebujesz, w dowolnym momencie. Każda z nich będzie opłacana niezależnie w miesięcznicę dnia, w którym dokonałeś za nią pierwszej płatności.
Czy mogę zapłacić przelewem?
Zasadniczo po podpięciu swojej karty nie musisz przejmować się manualnym regulowaniem należności.
W celu wykupienia usługi na rok i płatności z góry przelewem napisz do nas wskazując o jaką usługę, prześlemy Ci dane do przelewu.