Nie możesz znaleźć swojego pytania? Skontaktuj się z nami mailowo bądź telefonicznie
SZUKASZ ODPOWIEDZI?
TOP 10 NAJPOPULARNIEJSZYCH PYTAŃ
Jakie wygląda proces płatności?
Opłaty będziemy pobierać przy użyciu karty płatniczej w cyklu miesięcznym.
Jeżeli wygodniej będzie zapłacić za rok z góry przelewem prosimy o kontakt z lite@infinite.pl, podamy dedykowany nr konta.
Jak wygląda instalacja zakupionego produktu?
Nasze usługi dostarczane są przy użyciu aplikacji w przeglądarce, a niektóre w aplikacji Android. W przypadku strony internetowej wystarczy dysponować zaktualizowaną przeglądarką WWW Chrome, Edge, Firefox, Safari. Jeżeli dana usługa wymaga aplikacji mobilnej instrukcję pobrania i instalacji znajdziesz na naszej stronie. Poprowadzimy Cię krok po kroku, nie będzie to trudniejsze niż instalacja mobilnej aplikacji bankowej.
Co otrzymuję w ramach wersji próbnej?
W wersji próbnej jest dostępna pełna funkcjonalność usług, ograniczona jednak czasowo wraz z rozsądnym limitem operacji lub procesowanych dokumentów elektronicznych. Jeżeli chcesz wcześniej znieść limitu okresu próbnego skontaktuj się na lite@infinite.pl.
Jak mogę przedłużyć subskrypcję?
Decydując się na nasze usługi zawierasz umowę na czas nieokreślony z comiesięcznym obciążaniem karty płatniczej. Nie musisz, więc nic robić, bo subskrypcja trwa dopóki nie zdecydujesz o jej zakończeniu. Możesz to uczynić w każdej chwili z efektem na koniec opłaconego okresu miesięcznego.
Czy otrzymuję dodatkowe materiały do zakupu?
Wszelkie materiały, samouczki filmiki dostępne są w naszym portalu po zakupie. Znajdziesz je przy każdej usłudze w menu.
Czy dostanę bezpłatne wsparcie techniczne?
Wsparcie techniczne dla usług Paperless Lite świadczone przy użyciu e-mail i jest wliczone w cenę usługi. Jeżeli oczekujesz więcej napisz do nas na lite@infinite.pl złożymy Ci ofertę migracji do wersji Enterprise z dedykowanymi formami wsparcia.
Czy od razu mogę korzystać z zakupionego produktu?
Aktywacja usługi trwa najwyżej kilkanaście minut. O gotowości usługi do działania informujemy Cię na bieżącą na Twoim koncie w Infinite Workspace. Tam znajdziesz również link, dzięki któremu przejdziesz bezpośrednio do właściwych aplikacji realizujących usługi.
Ile osób może korzystać z Infinite eSign?
Usługę eSIGN Lite umożliwia założenie maksymalnie 10 kont użytkowników.
Czy rozwiązania działają na smartfonie?
Tak, dokumenty podpiszesz przy użyciu przeglądarki w smartfonie. Dedykowana aplikacja Android służy natomiast do złożenia podpisu biometrycznego. Jeżeli nie będziesz z niego korzystał wystarczy przeglądarka oraz możliwość odbierania SMSów i e-mail.
Dla kogo dedykowane są produkty Paperless Lite?
Usługę eSIGN Lite kierujemy do niedużych organizacji, które chcą skorzystać z gotowego rozwiązania, bez konieczności wdrażenia u siebie i integrowania z dodatkowymi systemami firmy. W przypadku jeżeli limity Paperless Lite – 10 użytkowników i 1 tys. dokumentów miesięcznie są niewystarczające skontaktuj się z nami na lite@infinite.pl, a przedstawimy Ci ofertę migracji do wersji Enterprise.
TOP 10 NAJPOPULARNIEJSZYCH PYTAŃ
Jakie wygląda proces płatności?
Opłaty będziemy pobierać przy użyciu karty płatniczej w cyklu miesięcznym.
Jeżeli wygodniej będzie zapłacić za rok z góry przelewem prosimy o kontakt z lite@infinite.pl, podamy dedykowany nr konta.
Jak wygląda instalacja zakupionego produktu?
Nasze usługi dostarczane są przy użyciu aplikacji w przeglądarce, a niektóre w aplikacji Android. W przypadku strony internetowej wystarczy dysponować zaktualizowaną przeglądarką WWW Chrome, Edge, Firefox, Safari. Jeżeli dana usługa wymaga aplikacji mobilnej instrukcję pobrania i instalacji znajdziesz na naszej stronie. Poprowadzimy Cię krok po kroku, nie będzie to trudniejsze niż instalacja mobilnej aplikacji bankowej.
Co otrzymuję w ramach wersji próbnej?
W wersji próbnej jest dostępna pełna funkcjonalność usług, ograniczona jednak czasowo wraz z rozsądnym limitem operacji lub procesowanych dokumentów elektronicznych. Jeżeli chcesz wcześniej znieść limitu okresu próbnego skontaktuj się na lite@infinite.pl.
Jak mogę przedłużyć subskrypcję?
Decydując się na nasze usługi zawierasz umowę na czas nieokreślony z comiesięcznym obciążaniem karty płatniczej. Nie musisz, więc nic robić, bo subskrypcja trwa dopóki nie zdecydujesz o jej zakończeniu. Możesz to uczynić w każdej chwili z efektem na koniec opłaconego okresu miesięcznego.
Czy otrzymuję dodatkowe materiały do zakupu?
Wszelkie materiały, samouczki filmiki dostępne są w naszym portalu po zakupie. Znajdziesz je przy każdej usłudze w menu.
Czy dostanę bezpłatne wsparcie techniczne?
Wsparcie techniczne dla usług Paperless Lite świadczone przy użyciu e-mail i jest wliczone w cenę usługi. Jeżeli oczekujesz więcej napisz do nas na lite@infinite.pl złożymy Ci ofertę migracji do wersji Enterprise z dedykowanymi formami wsparcia.
Czy od razu mogę korzystać z zakupionego produktu?
Aktywacja usługi trwa najwyżej kilkanaście minut. O gotowości usługi do działania informujemy Cię na bieżącą na Twoim koncie w Infinite Workspace. Tam znajdziesz również link, dzięki któremu przejdziesz bezpośrednio do właściwych aplikacji realizujących usługi.
Ile osób może korzystać z Infinite eSign?
Usługę eSIGN Lite umożliwia założenie maksymalnie 10 kont użytkowników.
Czy rozwiązania działają na smartfonie?
Tak, dokumenty podpiszesz przy użyciu przeglądarki w smartfonie. Dedykowana aplikacja Android służy natomiast do złożenia podpisu biometrycznego. Jeżeli nie będziesz z niego korzystał wystarczy przeglądarka oraz możliwość odbierania SMSów i e-mail.
Dla kogo dedykowane są produkty Paperless Lite?
Usługę eSIGN Lite kierujemy do niedużych organizacji, które chcą skorzystać z gotowego rozwiązania, bez konieczności wdrażenia u siebie i integrowania z dodatkowymi systemami firmy. W przypadku jeżeli limity Paperless Lite – 10 użytkowników i 1 tys. dokumentów miesięcznie są niewystarczające skontaktuj się z nami na lite@infinite.pl, a przedstawimy Ci ofertę migracji do wersji Enterprise.
Nie możesz znaleźć swojego pytania? Skontaktuj się z nami mailowo bądź telefonicznie