Elektroniczne biuro obsługi klienta.
Przenieś całą komunikację z klientem w jedno miejsce.
Platforma online do
obsługi twoich klientów
eBOK Lite
Platforma online do
obsługi twoich klientów
eBOK Lite
Elektroniczne biuro obsługi klienta.
Przenieś całą komunikację z klientem w jedno miejsce.
Przenieś całą komunikację z klientem w jedno miejsce
Elektroniczne biuro obsługi klienta to serwis online, gdzie Twój klient może aktywnie i samodzielnie załatwić wiele spraw od ręki. Szybko, wygodnie i bezpiecznie, a najlepiej zdalnie na tablecie lub smartfonie. Każdy z Twoich klientów może sam zalogować się do systemu, gdzie ma dostęp do rozliczeń, statusów płatności, wiadomości i aktualności od dostawcy, jak również salda rozrachunków.
Przenieś całą komunikację z klientem w jedno miejsce
Elektroniczne biuro obsługi klienta to serwis online, gdzie Twój klient może aktywnie i samodzielnie załatwić wiele spraw od ręki. Szybko, wygodnie i bezpiecznie, a najlepiej zdalnie na tablecie lub smartfonie. Każdy z Twoich klientów może sam zalogować się do systemu, gdzie ma dostęp do rozliczeń, statusów płatności, wiadomości i aktualności od dostawcy, jak również salda rozrachunków.
DLA FIRMY
Funkcjonalności dla firmy
(Ty czyli dostawca usługi)
Self service i obsługa spraw Twoich klientów w jednym miejscu.
DLA FIRMY
Funkcjonalności dla firmy
(Ty czyli dostawca usługi)
Self service i obsługa spraw Twoich klientów w jednym miejscu.
Funkcjonalności konta Admina
Funkcjonalności konta Admina
Admin
DLA KLIENTÓW
Funkcjonalności dla klientów
(odbiorców Twoich usług)
Brak konieczności kontaktu z biurem obsługi klienta telefonicznie lub mailowo.
Wszystko załatwiasz jednym kliknięciem przez portal online eBOK dla klienta.
Funkcjonalności konta Usera
User
Łatwa obsługa aplikacji eBOK
Łatwa obsługa aplikacji eBOK
Wszystkie dane na jednym koncie
Jeśli firma kupuje od Ciebie konkretne usługi,
to wszystkie dane są widoczne z poziomu jednego konta.
Wszystkie dane na jednym koncie
Jeśli firma kupuje od Ciebie konkretne usługi,
to wszystkie dane są widoczne z poziomu jednego konta.
Dlaczego warto?
Poznaj korzyści
Dlaczego warto?
Poznaj korzyści
Nie musisz inwestować w projekty kosztownych i rozbudowanych oprogramowań. Wystarczy jedno kliknięcie.
Teraz platforma dla Twojej firmy
i dostęp online dla klientów w cenie 49 zł miesięcznie!
Nie musisz inwestować w projekty kosztownych i rozbudowanych oprogramowań. Wystarczy jedno kliknięcie.
Teraz platforma dla Twojej firmy
i dostęp online dla klientów w cenie 49 zł miesięcznie!
Dlaczego eBOK?
Szereg korzyści w jednym miejscu
W przypadku platform eBOK, część czynności wykonywanych wcześniej przez pracowników firmy przechodzi na klienta. Jest to jednak rozwiązanie korzystne dla obu stron. Po pierwsze klient zyskuje pewność, że jego dane personalne lub dotyczące zamówienia, zgłoszenia awarii, czy zapisów na odpowiedni kurs zostały wprowadzone prawidłowo (bez błędów w nazwisku czy niedomówień w opisie usterki). W każdej chwili może też wydrukować swoją fakturę lub np. certyfikat ze szkolenia, bez konieczności kontaktowania się w tej sprawie z firmą. Natomiast dla pracowników, takie rozwiązanie oznacza znaczną oszczędność czasu, poświęcanego wcześniej na wprowadzanie danych do systemu, czy ponowną wysyłkę różnego rodzaju pism.
Dlaczego eBOK?
Szereg korzyści w jednym miejscu
W przypadku platform eBOK, część czynności wykonywanych wcześniej przez pracowników firmy przechodzi na klienta. Jest to jednak rozwiązanie korzystne dla obu stron. Po pierwsze klient zyskuje pewność, że jego dane personalne lub dotyczące zamówienia, zgłoszenia awarii, czy zapisów na odpowiedni kurs zostały wprowadzone prawidłowo (bez błędów w nazwisku czy niedomówień w opisie usterki). W każdej chwili może też wydrukować swoją fakturę lub np. certyfikat ze szkolenia, bez konieczności kontaktowania się w tej sprawie z firmą. Natomiast dla pracowników, takie rozwiązanie oznacza znaczną oszczędność czasu, poświęcanego wcześniej na wprowadzanie danych do systemu, czy ponowną wysyłkę różnego rodzaju pism.
DLACZEGO EBOK?
eBOK umożliwia stały dostęp do informacji na temat:
DLACZEGO EBOK?
eBOK umożliwia stały dostęp do informacji na temat:
"Uruchomienie portalu wyeliminowało konieczność ręcznego rejestrowania dokumentów. Teraz są one automatycznie rejestrowane w systemie, co zredukowało liczbę błędów ludzkich i znacznie usprawniło proces obsługi spraw."
Magdalena Kowalska
Infinite eSign
Integracja z podpisem elektronicznym
Dla kogo eBOK?
Przykłady użycia
Dla kogo eBOK?
Przykłady użycia
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Co załatwię dzięki eBOK Lite?
eBOK Lite pozwala na zarządzanie obiegiem dokumentów oraz listami kontrahentów. Podstawowe funkcje eBOK Lite to:
- Pobieranie: faktur, dokumentów, umów
- Podgląd dokumentów
- Wysyłanie ponownej wiadomości o zapłacie dokumentu
- Dodawanie faktur
- Dodawanie opisów do faktur
- Ustawianie czy faktura ma być Globalna
- Podgląd danych firm
- Dodawanie firm ręcznie
- Dodawanie firm z pliku
- Zbiorowe dodawanie firm z pliku
- Edycja danych firm
- Relacja firma – klient
- Wysyłanie linku aktywacyjnego po zaznaczeniu użytkownika
- Dodawanie użytkownika ręcznie
- Dodawanie użytkownika z pliku
- Tworzenie wiadomości wysyłanych do użytkowników, mogą być globalne lub per user
- Usuwanie wiadomości
- Generowanie Raportów procesowanych dokumentów
- Podgląd stworzonych Jednostek Organizacyjnych
- Wysyłanie faktur do klientów
- Archiwizowanie dokumentów
- Pobieranie: faktur, dokumentów, umów
- Podgląd dokumentów
- Wysyłanie ponownej wiadomości o zapłacie dokumentu
- Kontakt z service desk Infinite
- Kalendarz z terminami płatności
- Przypomnienia o płatności faktur
- Saldo rozrachunków
Ile użytkowników może korzystać z mojego eBOK Lite?
Jako administrator możemy dodawać nieograniczoną liczbę kontrahentów.
Jak udostępniam klientom portal do logowania?
Po wprowadzeniu kontrahenta wysyłane jest do niego powiadomienie email w którym znajduję się link aktywacyjny do logowania.
Czy klienci mogą płacić rachunki przez eBOK Lite?
Tak.
Czy moi klienci mogą pobierać faktury w PDF?
Tak.
Jakie powiadomienia otrzymuje klient?
- Jako administrator można wysyłać powiadomienia w aplikacji z dowolną treścią.
- Użytkownicy otrzymują powiadomienie mailowo, kiedy mija termin termin płatności.
Czy mam dostęp do historii rachunków?
Tak, zarówno admin jak i użytkownik.
Co widzę jako klient w głównym panelu eBOKa?
Klient w swoim panelu użytkownika ma dostępne zakładki:
- Pulpit
- Faktury
- Repozytorium dokumentów
- Profil
- Wiadomości
- Kontakt
Czy jako firma mogę spersonalizować eBOKa?
Taka opcja nie jest dostępna w wersji eBOK Lite.
Czy mogę sprawdzić statusy płatności?
Tak – status zapłacone/niezapłacone.
Czy przez eBOKa mogę wysyłać faktury?
Tak, jako administrator.
Czy przez eBOKa Lite mogę wysyłać klientom przypomnienia o płatnościach?
Tak, wysyłane ręcznie przez admina.
KONTAKT
WYŚLIJ ZAPYTANIE
Nasz dział help desk jest do Waszej dyspozycji 24h. Odpowiemy na każde pytanie i pomożemy przejść przez proces zakupu i instalacji.