Platforma online do
obsługi twoich klientów

eBOK Lite

Elektroniczne biuro obsługi klienta.
Przenieś całą komunikację z klientem w jedno miejsce.

Platforma online do
obsługi twoich klientów

eBOK Lite

Elektroniczne biuro obsługi klienta.
Przenieś całą komunikację z klientem w jedno miejsce.

Przenieś całą komunikację z klientem w jedno miejsce

Elektroniczne biuro obsługi klienta to serwis online, gdzie Twój klient może aktywnie i samodzielnie załatwić wiele spraw od ręki. Szybko, wygodnie i bezpiecznie, a najlepiej zdalnie na tablecie lub smartfonie. Każdy z Twoich klientów może sam zalogować się do systemu, gdzie ma dostęp do rozliczeń, statusów płatności, wiadomości i aktualności od dostawcy, jak również salda rozrachunków.

Przenieś całą komunikację z klientem w jedno miejsce

Elektroniczne biuro obsługi klienta to serwis online, gdzie Twój klient może aktywnie i samodzielnie załatwić wiele spraw od ręki. Szybko, wygodnie i bezpiecznie, a najlepiej zdalnie na tablecie lub smartfonie. Każdy z Twoich klientów może sam zalogować się do systemu, gdzie ma dostęp do rozliczeń, statusów płatności, wiadomości i aktualności od dostawcy, jak również salda rozrachunków.

DLA FIRMY

Funkcjonalności dla firmy
(Ty czyli dostawca usługi)

Self service i obsługa spraw Twoich klientów w jednym miejscu.

DLA FIRMY

Funkcjonalności dla firmy
(Ty czyli dostawca usługi)

Self service i obsługa spraw Twoich klientów w jednym miejscu.

Funkcjonalności konta Admina

Funkcjonalności konta Admina

Admin

Wgląd do: Faktury, Repozytorium, Umowy
Pobranie FV pojedynczo / zbiorowo
Zarządzanie Klientami
Podgląd klientów
Zarządzanie Użytkownikami
Dodawanie Użytkowników do kontrahentów
Kontakt z Firmami
Podgląd wysłanych wiadomości
Tworzenie nowych wiadomości do kontrahentów
Podgląd przeprocesowanych plików do systemu
Zarządzanie Rolami Uprawnień
Podgląd jednostek organizacyjnych
DLA KLIENTÓW

Funkcjonalności dla klientów
(odbiorców Twoich usług)

Brak konieczności kontaktu z biurem obsługi klienta telefonicznie lub mailowo.
Wszystko załatwiasz jednym kliknięciem przez portal online eBOK dla klienta.

Funkcjonalności konta Usera

User

Podgląd bieżących zdarzeń/faktur
Saldo Rozrachunków
Status o płatności
Widoczne FV podpięte przez Admina
Wgląd do: Faktury, Repozytorium, Umowy
Pobranie FV pojedynczo / zbiorowo
Szablony dokumentów .pdf
Pobieranie.[pdf]
Wgląd do.pdf
o Użytkowniku
Zostają wysłane przez Administratora
Podgląd Wiadomości
Usuwanie Wiadomości
Podgląd naszej lokalizacji / jednostki
Formularz kontaktowy
Tworzenie zgłoszeń do Service Desku
Zgłoszenia do Service Desku
Instrukcje / pomoc do aplikacji

Łatwa obsługa aplikacji eBOK

  • Dostęp do rozrachunków i płatności

    Dzięki eBOK Lite klienci mogą monitorować aktualny status płatności. Mają dostęp do sald, rozrachunków i historii swoich aktywności. Jako klient otrzymujesz również powiadomienia o nadchodzących płatnościach.

  • Umowy i faktury w jednym miejscu

    Nie tylko faktury lecz również umowy i inne dokumenty. Z poziomu przeglądarki internetowej, ale też aplikacji może nimi zarządzać w dowolny sposób, np. wyszukiwać, przeglądać czy pobierać.

  • Wiadomości i powiadomienia

    Zmniejszasz o ponad 70% ilość telefonów do biura oraz maili. Teraz wszystkie maile od klienta widzisz w jednym miejscu. Wszelkie aktualności , wiadomości i przypomnienia o płatnościach klient widzi w systemie. Dzięki temu obsługa klienta staje się błyskawiczna a zarazem o wiele sprawniejsza.

  • Szereg udogodnień dla admina – dostawcy usług

    Dzięki eBOK Lite wszystkich klientów masz w jednym miejscu w systemie. Pełny podgląd danych, rozrachunków, faktur, zaległości. Wysyłasz wiadomości i przypomnienia o płatnościach.

Łatwa obsługa aplikacji eBOK

  • Dostęp do rozrachunków i płatności

    Dzięki eBOK Lite klienci mogą monitorować aktualny status płatności. Mają dostęp do sald, rozrachunków i historii swoich aktywności. Jako klient otrzymujesz również powiadomienia o nadchodzących płatnościach.

  • Umowy i faktury w jednym miejscu

    Nie tylko faktury lecz również umowy i inne dokumenty. Z poziomu przeglądarki internetowej, ale też aplikacji może nimi zarządzać w dowolny sposób, np. wyszukiwać, przeglądać czy pobierać.

  • Wiadomości i powiadomienia

    Zmniejszasz o ponad 70% ilość telefonów do biura oraz maili. Teraz wszystkie maile od klienta widzisz w jednym miejscu. Wszelkie aktualności , wiadomości i przypomnienia o płatnościach klient widzi w systemie. Dzięki temu obsługa klienta staje się błyskawiczna a zarazem o wiele sprawniejsza.

  • Szereg udogodnień dla admina – dostawcy usług

    Dzięki eBOK Lite wszystkich klientów masz w jednym miejscu w systemie. Pełny podgląd danych, rozrachunków, faktur, zaległości. Wysyłasz wiadomości i przypomnienia o płatnościach.

Wszystkie dane na jednym koncie

Jeśli firma kupuje od Ciebie konkretne usługi,
to wszystkie dane są widoczne z poziomu jednego konta.

Wszystkie dane na jednym koncie

Jeśli firma kupuje od Ciebie konkretne usługi,
to wszystkie dane są widoczne z poziomu jednego konta.

Dlaczego warto?

Poznaj korzyści

Dlaczego warto?

Poznaj korzyści

  • Oszczędność czasu dzięki szybkiemu dostępowi
    do bieżących informacji.
  • Łatwy dostęp do aktualnych i archiwalnych danych.
  • Podgląd wszystkich klientów w aplikacji.
  • Szybsza realizacja płatności dzięki powiadomieniom.
  • Stały i wygodny kontakt klientów z obsługą klienta.
  • Oszczędność czasu dzięki szybkiemu dostępowi
    do bieżących informacji.
  • Łatwy dostęp do aktualnych i archiwalnych danych.
  • Podgląd wszystkich klientów w aplikacji.
  • Szybsza realizacja płatności dzięki powiadomieniom.
  • Stały i wygodny kontakt klientów z obsługą klienta.

Nie musisz inwestować w projekty kosztownych i rozbudowanych oprogramowań. Wystarczy jedno kliknięcie.

Teraz platforma dla Twojej firmy
i dostęp online dla klientów w cenie 49 zł miesięcznie!

Nie musisz inwestować w projekty kosztownych i rozbudowanych oprogramowań. Wystarczy jedno kliknięcie.

Teraz platforma dla Twojej firmy
i dostęp online dla klientów w cenie 49 zł miesięcznie!

Dlaczego eBOK?

Szereg korzyści w jednym miejscu

W przypadku platform eBOK, część czynności wykonywanych wcześniej przez pracowników firmy przechodzi na klienta. Jest to jednak rozwiązanie korzystne dla obu stron. Po pierwsze klient zyskuje pewność, że jego dane personalne lub dotyczące zamówienia, zgłoszenia awarii, czy zapisów na odpowiedni kurs zostały wprowadzone prawidłowo (bez błędów w nazwisku czy niedomówień w opisie usterki). W każdej chwili może też wydrukować swoją fakturę lub np. certyfikat ze szkolenia, bez konieczności kontaktowania się w tej sprawie z firmą. Natomiast dla pracowników, takie rozwiązanie oznacza znaczną oszczędność czasu, poświęcanego wcześniej na wprowadzanie danych do systemu, czy ponowną wysyłkę różnego rodzaju pism.

Dlaczego eBOK?

Szereg korzyści w jednym miejscu

W przypadku platform eBOK, część czynności wykonywanych wcześniej przez pracowników firmy przechodzi na klienta. Jest to jednak rozwiązanie korzystne dla obu stron. Po pierwsze klient zyskuje pewność, że jego dane personalne lub dotyczące zamówienia, zgłoszenia awarii, czy zapisów na odpowiedni kurs zostały wprowadzone prawidłowo (bez błędów w nazwisku czy niedomówień w opisie usterki). W każdej chwili może też wydrukować swoją fakturę lub np. certyfikat ze szkolenia, bez konieczności kontaktowania się w tej sprawie z firmą. Natomiast dla pracowników, takie rozwiązanie oznacza znaczną oszczędność czasu, poświęcanego wcześniej na wprowadzanie danych do systemu, czy ponowną wysyłkę różnego rodzaju pism.

DLACZEGO EBOK?

eBOK umożliwia stały dostęp do informacji na temat:

DLACZEGO EBOK?

eBOK umożliwia stały dostęp do informacji na temat:

  • Wystawonych faktur za usługi

  • Płatności i stanu należności

  • Aktualnych i archiwalnych rozliczeń

  • Posiadanych umów

ebok_1 PAPERLESS LIGHT

"Uruchomienie portalu wyeliminowało konieczność ręcznego rejestrowania dokumentów. Teraz są one automatycznie rejestrowane w systemie, co zredukowało liczbę błędów ludzkich i znacznie usprawniło proces obsługi spraw."

Magdalena Kowalska
Infinite eSign

Integracja z podpisem elektronicznym

Umowy bądź inne dokumenty możesz podpisywać dzięki eSign Lite.

Dla kogo eBOK?

Przykłady użycia

Dla kogo eBOK?

Przykłady użycia

  • Usługi telewizyjne i telekomunikacyjne

    Płatność za faktury, dostęp do wszystkich dokumentów oraz dotychczasowych rachunków, to wygoda redukująca szanse błędu lub zaginięcia / zapomnienia ważnych informacji. Dodatkowo stanowi miejsce na sprawdzenie lub zmianę danych klienta dzięki czemu mamy pewność, że są one zawsze aktualne.

  • Usługi bankowe / branża finansowa

    Możliwość sprawdzenia stanu konta należy do najczęstszych czynności wykonywanych przez użytkowników elektronicznych biur obsługi klienta.

  • Elektrociepłownie / Przedsiębiorstwa Energetyczne

    Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 22 stycznia 2021 r. wprowadza zmiany w szczegółowym kształtowaniu i kalkulacji taryf oraz rozliczeń. Od 25 kwietnia 2021 roku dostawcy ciepła zobowiązani będą do zapewnienia klientom bieżącego dostępu do danych rozliczeniowych i wszystkich raportów lub zmian dotyczących korzystania z usług dostawcy. To nasila zapotrzebowanie elektrociepłowni na oprogramowanie do obsługi klienta. Za pomocą eBOK możliwe jest zapewnienie klientom kompleksowego dostępu do istotnych i aktualnych danych rozliczeniowych.

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Co załatwię dzięki eBOK Lite?

eBOK Lite pozwala na zarządzanie obiegiem dokumentów oraz listami kontrahentów. Podstawowe funkcje eBOK Lite to:

  • Pobieranie: faktur, dokumentów, umów
  • Podgląd dokumentów
  • Wysyłanie ponownej wiadomości o zapłacie dokumentu
  • Dodawanie faktur
  • Dodawanie opisów do faktur
  • Ustawianie czy faktura ma być Globalna
  • Podgląd danych firm
  • Dodawanie firm ręcznie
  • Dodawanie firm z pliku
  • Zbiorowe dodawanie firm z pliku
  • Edycja danych firm
  • Relacja firma – klient
  • Wysyłanie linku aktywacyjnego po zaznaczeniu użytkownika
  • Dodawanie użytkownika ręcznie
  • Dodawanie użytkownika z pliku
  • Tworzenie wiadomości wysyłanych do użytkowników, mogą być globalne lub per user
  • Usuwanie wiadomości
  • Generowanie Raportów procesowanych dokumentów
  • Podgląd stworzonych Jednostek Organizacyjnych
  • Wysyłanie faktur do klientów
  • Archiwizowanie dokumentów
  • Pobieranie: faktur, dokumentów, umów
  • Podgląd dokumentów
  • Wysyłanie ponownej wiadomości o zapłacie dokumentu
  • Kontakt z service desk Infinite
  • Kalendarz z terminami płatności
  • Przypomnienia o płatności faktur
  • Saldo rozrachunków

Ile użytkowników może korzystać z mojego eBOK Lite?

Jako administrator możemy dodawać nieograniczoną liczbę kontrahentów.

Jak udostępniam klientom portal do logowania?

Po wprowadzeniu kontrahenta wysyłane jest do niego powiadomienie email w którym znajduję się link aktywacyjny do logowania.

Czy klienci mogą płacić rachunki przez eBOK Lite?

Tak.

Czy moi klienci mogą pobierać faktury w PDF?

Tak.

Jakie powiadomienia otrzymuje klient?

  • Jako administrator można wysyłać powiadomienia w aplikacji z dowolną treścią.
  • Użytkownicy otrzymują powiadomienie mailowo, kiedy mija termin termin płatności.

Czy mam dostęp do historii rachunków?

Tak, zarówno admin jak i użytkownik.

Co widzę jako klient w głównym panelu eBOKa?

Klient w swoim panelu użytkownika ma dostępne zakładki:

  • Pulpit
  • Faktury
  • Repozytorium dokumentów
  • Profil
  • Wiadomości
  • Kontakt

Czy jako firma mogę spersonalizować eBOKa?

Taka opcja nie jest dostępna w wersji eBOK Lite.

Czy mogę sprawdzić statusy płatności?

Tak – status zapłacone/niezapłacone.

Czy przez eBOKa mogę wysyłać faktury?

Tak, jako administrator.

Czy przez eBOKa Lite mogę wysyłać klientom przypomnienia o płatnościach?

Tak, wysyłane ręcznie przez admina.

KONTAKT

WYŚLIJ ZAPYTANIE

Nasz dział help desk jest do Waszej dyspozycji 24h. Odpowiemy na każde pytanie i pomożemy przejść przez proces zakupu i instalacji.

    Wysyłając formularz udostępniasz nam Twoje dane osobowe. Przeczytaj: link do klauzuli informacyjnej.